Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Co stanowi wartość dla konsumenta i jak ją tworzyć w jego świadomości, aby zachęcić go do zakupów? Jak wykorzystywać najnowsze technologie i wiedzę o kliencie do opracowania modelu cenowego?

Odkryj sekret inteligentnego pricingu i uzyskaj cenę adekwatną do wartości dostarczanej klientom! Dzięki najskuteczniejszym metodom zarządzania cenami i przychodami zapewnisz firmie nowe możliwości rozwoju i wykorzystasz szanse na dodatkowe zyski.

 

DZIĘKI TEJ SESJI:

  • dowiesz się, jak wykorzystywać oprogramowanie retencyjne dla podnoszenia poziomu zadowolenia klientów i zwiększania przychodów,
  • poznasz innowacyjne metody uzyskiwania ceny odpowiedniej do pełnej wartości produktu,
  • otrzymasz narzędzia, które pozwolą Ci opracowywać skuteczne modele pricingowe dzięki wykorzystaniu analizy danych i symulacji,
  • dowiesz się, jak oceniać czynniki wpływające na gotowość klientów do kupna produktu w określonej cenie,
  • nauczysz się łączyć algorytmy z wiedzą na temat klientów i produktów, by stworzyć zoptymalizowany system cenowy.

Madhavan Ramanujam

Madhavan jest członkiem zarządu i partnerem w Simon-Kucher & Partners z siedzibą w San Francisco / Silicon Valley. Jest także współautorem bestsellerowej książki „Monetyzacja innowacji”. Madhavan doradza firmom każdej wielkości, od Fortune 500 po startupy. Prowadził ponad 250 projektów monetyzacji dla klientów internetowych, oprogramowania i technologii (w tym ponad 20 “jednorożców”), pomagając wprowadzać na rynek wiele nowych produktów.