gość specjalny
Założyciel i dyrektor zarządzający Potential Project, globalnej firmy zajmującej się szkoleniami z zakresu przywództwa, rozwoju organizacyjnego i badań. Pomaga liderom i organizacjom zwiększać efektywność dzięki metodom opartym na neuronauce. Autor cenionych książek, m.in. „One Second Ahead” oraz „The Mind of the Leader”, której polskie wydanie ukaże się nakładem ICAN Institute. Jest wybitnym mówcą – występował dla takich firm jak Microsoft, McKinsey, LEGO, Google i wielu innych. Został uznany przez Thinkers50 za jednego z najważniejszych wschodzących myślicieli biznesowych i liderów na świecie.
Pracownicy sami podejmują coraz więcej decyzji i cieszą się jeszcze większą autonomią. Największym wyzwaniem dla firm jest sprawić, aby te wybory były dobre, a zatrudnieni mieli odpowiednie kompetencje oraz wykazywali się wysokim poziomem zaangażowania. W tym kontekście kluczową rolą lidera jest motywowanie pracowników i stwarzanie im odpowiednich możliwości rozwoju. To niełatwe zadanie, bo w nowoczesnym środowisku pracy wiele tradycyjnych metod kierowania zespołami i jednostkami się nie sprawdza.
Odpowiedzią na to wyzwanie jest neuroprzywództwo, które czerpie z osiągnięć nauk o mózgu. Aby być skutecznym liderem, musisz nie tylko rozumieć innych, lecz także samego siebie! Dzięki zrozumieniu, jak działa Twój umysł, zmaksymalizujesz efekty pracy nad rozwojem pracowników. Ponadto poznasz nowe sposoby zarządzania ludźmi oraz ich motywowania, które pozwolą Ci zwiększyć efektywność Twojego zespołu i stworzyć kulturę organizacyjną nastawioną na rozwój.
Rolą lidera było od zawsze przewodzenie procesowi zmian - musi on tworzyć wizję oraz organizować proces przechodzenia ze stanu A (dzisiaj) do stanu B (jutro). Jednak w kontekście kryzysu COVID-19 tradycyjne zarządzanie zmianą już nie wystarcza! Dlaczego? Dzisiaj obserwujemy wyraźny kryzys przywództwa, który manifestuje się m.in. bardzo niskim zaangażowaniem pracowników. W takiej sytuacji trudno jest nie tylko przekonywać ich do zmiany, ale także pozyskiwać agentów zmiany na wszystkich szczeblach organizacji.
Szybko zmieniająca się rzeczywistość sprawia, że potrzebujemy nowego typu przywództwa! Na czym ono polega? Jak zmienia się rola lidera? Co muszą zmienić liderzy w swoim postępowaniu i metodach?
Jeszcze do niedawna dominującym modelem przewodzenia było przywództwo transakcyjne, które polega na ustalaniu celów i zarządzaniu poprzez system kar i nagród. Jak wskazują badania dotyczące spadającego zaangażowania pracowników, model ten już dawno utracił swoją skuteczność.
Jest on zastępowany modelem transformacyjnego przywództwa, które opiera się na angażowaniu woli i emocji, dobrowolnej partycypacji i szukaniu sensu w działaniu. Najlepsze na świecie organizacje już z niego korzystają i z sukcesem przekładają na swoje praktyki zarządzania!
Założyciel i dyrektor zarządzający Potential Project
Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”
Executive Coach i Doradca w obszarze zarządzania ludźmi
Chief Executive Officer, Co-Founder, NeuroColor
Founder & Lead Trainer, Meaning Maker
Trener i mówca motywacyjny
Założyciel i dyrektor zarządzający Potential Project, globalnej firmy zajmującej się szkoleniami z zakresu przywództwa, rozwoju organizacyjnego i badań. Pomaga liderom i organizacjom zwiększać efektywność dzięki metodom opartym na neuronauce. Autor cenionych książek, m.in. One Second Ahead oraz The Mind of the Leader, której polskie wydanie ukaże się nakładem ICAN Institute. Jest wybitnym mówcą – występował dla takich firm jak Microsoft, McKinsey, LEGO, Google i wielu innych. Został uznany przez Thinkers50 za jednego z najważniejszych wschodzących myślicieli biznesowych i liderów na świecie.
Pisze dla magazynów „Harvard Business Review” i Forbes oraz wykłada w światowych szkołach biznesowych i edukacyjnych, takich jak IMD, Rotman i IESE. Poprowadził ponad 1500 wykładów i warsztatów. Jest uznawany za wiodącego światowego autorytetu w szkoleniu umysłu, aby ten był skoncentrowany, skuteczny i przejrzysty dla doskonałego przywództwa, wydajności i innowacji.
Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.
Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).
Od 7 lat Partner Zarządzający regionem CEE w globalnej firmie doradczej OC&C Strategy Consultants. Uznany przez media, stowarzyszenia biznesowe oraz wielu menedżerów autorytet oraz ekspert branży konsumenckiej oraz retailu. Na co dzień pomaga globalnym i krajowym firmom konsumenckim oraz funduszom inwestycyjnym w tworzeniu wygrywających strategii rynkowych, które nie raz zmieniły układ sił na rynku. Doświadczenie zawodowe budował w amerykańskim PepsiCo oraz firmach doradczych Bain & Company, Valuecom Management Consulting oraz OC&C Strategy Consultants.
Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.
09.00 – 09.10
Prowadzenie studia
09.10 - 09.40
09.40 - 09.55
Sesja Q&A dr Witold Jankowski
09:55 - 10:00
Prowadzenie studia
10:00 - 11:00
Przywództwo transformacyjne i neuronauka jako odpowiedź na dzisiejsze wyzwania liderów
Rasmus Hougaard
Founder, Managing Director, Potential Project
11:00 - 11:15
Sesja Q&A Rasmus Hougaard
11:15 - 11:20
Prowadzenie studia
11:20 - 13:30
CASE STUDIES
11:20 - 11:50
Jak zrozumieć i zmienić zarządzanie zespołem dzięki neuronauce?
Wojtek Mendyka
Founder & Lead Trainer, Meaning Maker
11:50 - 12:00
Sesja Q&A Wojtek Mendyka
12:00 - 12:05
Prowadzenie studia
12:05 - 12:35
Neuronauka o podejmowaniu decyzji
Rafał Żak
Trener i mówca motywacyjny
12:35 - 12:45
Sesja Q&A Rafał Żak
12:45 - 12:50
Prowadzenie studia
12:50 - 13:20
Gdy doświadczenie przestaje wystarczać - czas na zmianę myślowego paradygmatu
Katarzyna Kloskowska-Kustosz
Executive Coach
13:20 - 13:30
Sesja Q&A Katarzyna Kloskowska-Kustosz
13:30 - 13:35
PRZERWA
13:35 - 14:15
Globalna realizacja strategii rozwoju
Dave Labno
Chief Executive Officer, Co-Founder, NeuroColor
14:15 - 14:30
Sesja Q&A Dave Labno
14:30 - 14:40
Podsumowanie i zakończenie konferencji
1 399,00 zł
netto
1 332,38 zł
netto
1 271,82 zł
netto
1 216,52 zł
netto
Partner Klubu Elite Leadership Program
Partnerzy konferencji
Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!
Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute