Założyciel strategicznego think tanku Tempus.Motu i wewnętrzny futurolog Volvo Cars Group. Jest członkiem rady doradczej w NTT Innovation Institute, będącej częścią firmy telekomunikacyjnej NTT Group, zajmującej 65. miejsce w rankingu Fortune Global 500. Poza tym Dromi jest także członkiem Rady Doradczej ds. Innowacji UNLEASH, globalnego laboratorium innowacji, które gromadzi ludzi z całego świata, aby budować trwałe globalne sieci wokół celów zrównoważonego rozwoju ONZ.
W ciągu ostatniego roku zaszły olbrzymie zmiany w organizacji pracy, które jeszcze przed pandemią wydawały się dość odległą przyszłością. Przyśpieszona cyfrowa transformacja, masowe przejście na home office lub pracę hybrydową, przyśpieszona cyfrowa transformacja i zmiana w podejściu do pracy z work-life balance w stronę work-life integration. Modele przywództwa nie pozostają obojętne na te zmiany, lecz ewoluują wraz z nimi.
W jakim kierunku zmierza więc przyszłość pracy? Czy rozwój technologii sprawi, że pewne zawody przestaną istnieć albo zostaną zdefiniowane na nowo? Jak zmieni się nasze rozumienie pracy zarówno z perspektywy lidera, jak i pracowników?
Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i biogramy prelegentów.
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.
Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).
Ekspert Work & People Analytics. Analityk sieci i nawyków pracy (np. współpracy, pracy głębokiej). Wspiera firmy danymi w transformacji w stronę hybrydowych modelów pracy. Od ponad 7 lat doradza średnim i dużym firmom, np. mBank, SAMSUNG, Danone czy BEUMER Group. Dzieli się wiedzą pisząc dla Harvard Business Review i wykładając na Uniwersytecie Warszawskim. Swoje doświadczenie przekuła w narzędzie networkperspective.io, które na bazie danych z systemów firmy analizuje nawyki pracy zespołów zdalnych i hybrydowych i liderom dostarcza informację zwrotną opartą o dane, benchmarki i akcje do podjęcia
Autorka "The Umami Strategy: Stand Out by Mixing Business with Experience Design", twórczyni narzędzi wspierających projektantów i badaczy doświadczeń Seed Cards, współprowadząca podcast Catching The Next Wave oraz współtwórca programu dla agentów zmiany w procesie transformacji Become. Bazując na ponad dwudziestoletnim doświadczeniu, zajmuje się strategią projektowania doświadczeń i prowadzi projekty mające na celu tworzenie innowacyjnych rozwiązań przy wykorzystaniu procesu research through design. Współpracowała m.in. z Google, Philips Research, Play, Orange, Allegro, IKEA, TYLKO, ING, Santander, PZU, Tatrzańskim Parkiem Narodowym, Śląskim Urzędem Wojewódzkim i innymi firmami oraz organizacjami poszukującymi pomysłu na to, jak budować emocjonalną wartość swojej marki. Ukończyła studia magisterskie z projektowania interakcji, a następnie zrobiła doktorat z projektowania doświadczeń na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Politechnice w Eindhoven w Holandii i wykłada projektowanie doświadczeń w Polsce i za granicą.