11 stycznia 2022 r.
godz. 11.00
czas trwania
ok. 60 minut
Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)
Pandemia zmieniła nasze postrzeganie organizacji pracy o 180 stopni. Przyspieszona transformacja cyfrowa oraz masowe przejścia na pracę zdalną oraz hybrydową były elementami, których nie spodziewaliśmy się w naszym otoczeniu w najbliższym czasie.
Komunikacja w kryzysie jest bardzo trudna, nawet dla doświadczonych mówców. Podobnie jest z tworzeniem strategii – w niepewnym czasie nawet najskuteczniejsi stratedzy nie są w stanie opracować planu działania, który na pewno się sprawdzi. Zatem jak komunikować zmiany oraz tworzyć plany działania w sytuacji ryzyka?
Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.
Pandemia zmieniła nasze postrzeganie organizacji pracy o 180 stopni. Przyspieszona transformacja cyfrowa oraz masowe przejścia na pracę zdalną oraz hybrydową były elementami, których nie spodziewaliśmy się w naszym otoczeniu w najbliższym czasie.
Komunikacja w kryzysie jest bardzo trudna, nawet dla doświadczonych mówców. Podobnie jest z tworzeniem strategii – w niepewnym czasie nawet najskuteczniejsi stratedzy nie są w stanie opracować planu działania, który na pewno się sprawdzi. Zatem jak komunikować zmiany oraz tworzyć plany działania w sytuacji ryzyka?
Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.