W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

Webinarium Elite Leadership Program

Przywództwo w kryzysie i w hybrydowym świecie. Jak nadawać sens i przekazać wizję, która angażuje mózg i skłania do działania?

11 stycznia 2022 r.
godz. 11.00

czas trwania
ok. 60 minut

Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)

O webinarium

Pandemia zmieniła nasze postrzeganie organizacji pracy o 180 stopni. Przyspieszona transformacja cyfrowa oraz masowe przejścia na pracę zdalną oraz hybrydową były elementami, których nie spodziewaliśmy się w naszym otoczeniu w najbliższym czasie.

Komunikacja w kryzysie jest bardzo trudna, nawet dla doświadczonych mówców. Podobnie jest z tworzeniem strategii – w niepewnym czasie nawet najskuteczniejsi stratedzy nie są w stanie opracować planu działania, który na pewno się sprawdzi. Zatem jak komunikować zmiany oraz tworzyć plany działania w sytuacji ryzyka?

Czego się dowiesz?

Jak komunikować wizje w sytuacjach zmian, ryzyka i kryzysu?
Co mózg wypiera - a na co reaguje - i jak to wykorzystać by zaangażować?
Dlaczego nawet najlepszy plan działania może zaszkodzić?
Jak odwrócić ryzyko zmiany i pokazać jedyną słuszną drogę?

Poznaj naszego eksperta:

Wojtek Mendyka, CEO Meaning Makers

Wojtek Mendyka

CEO Meaning Makers

Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.

Zapisałeś się na webinarium?
Wpisz tylko swój e-mail.

Nie zapisałeś się na webinarium?
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie

Pola oznaczone * są wymagane

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)



O webinarium

Pandemia zmieniła nasze postrzeganie organizacji pracy o 180 stopni. Przyspieszona transformacja cyfrowa oraz masowe przejścia na pracę zdalną oraz hybrydową były elementami, których nie spodziewaliśmy się w naszym otoczeniu w najbliższym czasie.

Komunikacja w kryzysie jest bardzo trudna, nawet dla doświadczonych mówców. Podobnie jest z tworzeniem strategii – w niepewnym czasie nawet najskuteczniejsi stratedzy nie są w stanie opracować planu działania, który na pewno się sprawdzi. Zatem jak komunikować zmiany oraz tworzyć plany działania w sytuacji ryzyka?

Czego się dowiesz?

Jak komunikować wizje w sytuacjach zmian, ryzyka i kryzysu?
Co mózg wypiera - a na co reaguje - i jak to wykorzystać by zaangażować?
Dlaczego nawet najlepszy plan działania może zaszkodzić?
Jak odwrócić ryzyko zmiany i pokazać jedyną słuszną drogę?

Poznaj naszego eksperta:

Wojtek Mendyka, CEO Meaning Makers

Wojtek Mendyka

CEO Meaning Makers

Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.