Hej, fajnie, że wpadłeś do nas!

Wydarzenie już się odbyło, ale szykujemy nową edycję.
Sprawdź, co przygotowaliśmy!

24 marca 2021, formuła online

Innowacyjne metody kreowania polityki cenowej w niepewnych realiach biznesowych

DIGITAL PRICING

jako narzędzie przewagi w cyfrowej rzeczywistości

gość specjalny

Madhavan Ramanujam

Światowy autorytet w zakresie monetyzacji innowacji, architekt sukcesu takich cyfrowych gigantów jak UBER czy LinkedIn. Na co dzień doradza ze swojego biura w Dolinie Krzemowej firmom z listy Fortune 500s oraz globalnym startupom. Poprowadził z sukcesem ponad 250 projektów monetyzacji wprowadziwszy na światowe rynki szereg produktów. Madhavan jest członkiem zarządu oraz partnerem w Simon - Kucher & Partners, firmie uznawanej powszechnie za światowego lidera w doradztwie cenowym.

Idea konferencji

Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem..

To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Co stanowi wartość dla konsumenta i jak ją tworzyć w jego świadomości, aby zachęcić go do zakupów? Jak wykorzystywać najnowsze technologie i wiedzę o kliencie do opracowania modelu cenowego?

Odkryj sekret inteligentnego pricingu i uzyskaj cenę adekwatną do wartości dostarczanej klientom! Dzięki najskuteczniejszym metodom zarządzania cenami i przychodami zapewnisz firmie nowe możliwości rozwoju i wykorzystasz szanse na dodatkowe zyski.

Oferta
Wartości

CEL
KONFERENCJI

  • Opracowanie skutecznego modelu pricingowego w dobie kryzysu
  • Adaptacja polityki cenowej do realiów spowolnienia gospodarczego
  • Zwiększenie zysków dzięki wykorzystaniu cyfrowych kanałów

KTO
SKORZYSTA?

  • Prezesi i właściciele firm poszukujący nowych możliwości wzrostu firm
  • Dyrektorowie odpowiedzialni za finanse, sprzedaż i marketing
  • Menedżerowie wpływający na procesy rozwoju biznesu na rynku

DLACZEGO
WARTO?

  • Poznasz najlepsze praktyki z Polski i ze świata w zakresie tworzenia polityki cenowej. Dowiesz się, jak wdrażać je w Twojej firmie, by osiągnąć przewagę konkurencyjną w trudnych czasach!
Problem

W czasie pandemii wiele firm musiało przenieść swoją działalność do Internetu, gdzie panuje jeszcze większa zmienność i dynamika cen. Skuteczny pricing w cyfrowej rzeczywistości wymaga zupełnie nowego podejścia niż to, które stosowaliśmy do tej pory!

Kryzys gospodarczy, niepewność rynkowa trwająca od wielu długich miesięcy, nagła i wymuszona konieczność zmiany modeli biznesowych – wyzwania ostatniego roku znacząco utrudniły firmom kreowanie skutecznej polityki cenowej. Dodatkowym zagrożeniem okazała się przyspieszona cyfryzacja biznesu. Nie wszystkie firmy były na nią przygotowane i miały opracowaną strategię działania w wirtualnej rzeczywistości, która rządzi się innymi prawami niż tradycyjne środowisko biznesowe. W tej sytuacji dramatycznie zaostrza się walka o klienta, który poszukuje tańszych ofert.

Rozwiązanie

Sięgnij po rozwiązania stosowane przez największe firmy Doliny Krzemowej i wykorzystaj siłę cyfrowego pricingu do budowania przewagi konkurencyjnej! Te doświadczenia mogą wykorzystać firmy zarówno z „nowych” branż, jak i z tych bardziej tradycyjnych! Nowe realia dotyczą każdego!

Skorzystaj z doświadczeń Madhavana Ramanujama, eksperta w zakresie monetyzacji innowacji i kreowania polityki cenowej, i poznaj innowacyjne podejście do pricingu, które uwzględnia nową, cyfrową rzeczywistość biznesową. W czym tkwi jego siła? W wykorzystywaniu nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji i machine learning, oraz analizie informacji o konsumentach, pozwalających określać gotowość klienta do kupna produktu w danej cenie! Dzięki temu z łatwością zidentyfikujesz szanse na dodatkowe zyski, uzyskasz cenę odpowiednią do pełnej wartości produktu i zapewnisz swojej firmie przewagę w trudnych czasach!

Poznaj innowacje pricingowe, które stosują największe firmy i startupy na świecie, w tym jednorożce z Doliny Krzemowej. Twoja firma również może je wykorzystać i odnieść sukces!

PRELEGENCI

GOŚĆ SPECJALNY:

Madhavan
Ramanajum

Board Member and Partner,
Simon - Kucher & Partners

dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”

Tomasz Stec

Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners

Artur Staniec

Managing Director CEE, Simon - Kucher & Partners

Marko Razdevšek

Head of Project Management Office, Tuš, Slovenia

Miroslav Tlustý

Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic

Filip Marcińczyk

Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group

Madhavan Ramanujam

Światowy autorytet w zakresie monetyzacji innowacji, architekt sukcesu takich cyfrowych gigantów jak UBER czy LinkedIn. Na co dzień doradza ze swojego biura w Dolinie Krzemowej firmom z listy Fortune 500s oraz globalnym startupom. Poprowadził z sukcesem ponad 250 projektów monetyzacji wprowadziwszy na światowe rynki szereg produktów. Madhavan jest członkiem zarządu oraz partnerem w Simon - Kucher & Partners, firmie uznawanej powszechnie za światowego lidera w doradztwie cenowym.

dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Tomasz Stec

Managing Partner Poland, Simon - Kucher & Partners. Partner zarządzający polskiego oddziału Simon - Kucher & Partners, globalnej firmy konsultingowej uznanej m.in. przez magazyn The Economist za światowego lidera w doradztwie cenowym. Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii, sprzedaży, marketingu oraz zarządzania cenami. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z optymalizacją architektury cen oraz warunków handlowych, zarządzaniem promocjami, dynamicznym ustalaniem cen. Pracował dla klientów sektora handlu detalicznego oraz dóbr konsumenckich na wielu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (realizował projekty m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Rumunii i Rosji).

Artur Staniec

Managing Director Warsaw, Simon - Kucher & Partners. Dyrektor zarządzający w warszawskim biurze Simon - Kucher & Partners, ekspert w dziedzinie optymalizacji procesów cenowych, wyceny produktów w oparciu o wartość, doskonałości sprzedaży, warunków handlowych, szczególnie w branży B2B. Posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego; zrealizował ponad 100 projektów z zakresu strategii, marketingu oraz cen, w Polsce, Niemczech, Francji, Czechach, Szwecji, Norwegii jak też innych krajach CEE. Wykłada Strategic Price Management na studiach International MBA i Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jest autorem szeregu publikacji. Cyklicznie gości w wydarzeniach krajowych i zagranicznych w charakterze prelegenta.

Marko Razdevšek

Head of Project Management Officer, Tuš, Slovenia. Marko Razdevšek jest dyrektorem biura zarządzania projektami w Tuš – jednej z największych sieci handlowych na Słowenii. Na przestrzeni lat zdobył doświadczenie również w sektorze publicznym, bankowym oraz w przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki umiejętnościom z zakresu kontrolingu, zakupów, sprzedaży, legislacji, budżetowania, logistyki oraz zarządzania projektami Marko z powodzeniem współpracował z przedstawicielami holdingów produkcyjnych, klientami i dostawcami w Słowenii i za granicą.

Miroslav Tlustý

Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic. Miroslav jest odpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii cenowej w sieci ponad 400 aptek w Czechach. Przed dołączeniem do Dr. Max w 2015 roku spędził 10 lat na różnych stanowiskach w obszarze cen i zarządzania przychodami. Przez 3 lata pracował w zarządzaniu przychodami Czech Airlines, gdzie brał udział we wdrażaniu oprogramowania optymalizacyjnego do prognozowania popytu. Kolejne 7 lat spędził w bankowości jako szef cen w Česká spořitelna, należącej do grupy Erste - największego banku w Czechach. Miroslav posiada tytuł magistra statystyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Pradze. Brał udział w licznych konferencjach i seminariach cenowych.

Filip Marcińczyk

Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group. Filip jest odpowiedzialny za pricing, Sales Excellence i B2B Marketing na poziomie grupy.

Program
Konferencji

09.30 – 10.00

Webinarium networkingowe

10:00 - 10:30

Przerwa

10.30 - 10.40

Studio ICAN + przywitanie uczestników konferencji

10.40 - 11.10

Wartość, cena, marża: nowe relacje w czasach po COVID-19

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

11.10 - 11.20

Sesja Q&A

11.20 - 11:25

Studio ICAN

11:25 - 12:25

Monetizing Innovation: Achieving profitability and sustainable growth from better pricing

Madhavan Ramanujam
Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners

12:25 - 12:30

Studio ICAN

12:30 - 12:40

Przerwa

12:40 - 12:45

Studio ICAN

12:45 - 13:15

[case study] Pricing transformation: a success story by a traditional Slovenian retailer

Marko Razdevšek TUš Slovenia
Head of Project Management Office, Tuš, Slovenia

13:15 - 13:30

Sesja Q&A

13:30 - 13:35

Studio ICAN

13:35 - 14:05

[case study] How to bring pricing to the next level with dynamic solution?

Miroslav Tlustý
Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic
Tomasz Stec
Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners

14:05 - 14:20

Sesja Q&A

14:20 - 14:25

Studio ICAN

14:25 - 14:55

[case study] Potęga pricingu w praktyce: rozwiązania generujące (znaczną) część wzrostu grupy

Filip Marcińczyk
Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group

14:55 - 15:10

Sesja Q&A

15:10 - 15:15

Studio ICAN

15:15 - 15:35

Summary and Conclusions

Tomasz Stec
Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners
Artur Staniec
Managing Director CEE, Simon - Kucher & Partners

15:35 - 15:50

Sesja Q&A

15:50 - 15:55

Studio ICAN

15:55 - 16:15

Sesja Q&A

Madhavan Ramanujam
Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners

16:15 - 16:20

Studio ICAN | Podsumowanie konferencji

Partner Klubu Elite Leadership Program

Partner

GWARANCJA KORZYŚCI

Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!

Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute