gość specjalny
Światowy autorytet w zakresie monetyzacji innowacji, architekt sukcesu takich cyfrowych gigantów jak UBER czy LinkedIn. Na co dzień doradza ze swojego biura w Dolinie Krzemowej firmom z listy Fortune 500s oraz globalnym startupom. Poprowadził z sukcesem ponad 250 projektów monetyzacji wprowadziwszy na światowe rynki szereg produktów. Madhavan jest członkiem zarządu oraz partnerem w Simon - Kucher & Partners, firmie uznawanej powszechnie za światowego lidera w doradztwie cenowym.
To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Co stanowi wartość dla konsumenta i jak ją tworzyć w jego świadomości, aby zachęcić go do zakupów? Jak wykorzystywać najnowsze technologie i wiedzę o kliencie do opracowania modelu cenowego?
Odkryj sekret inteligentnego pricingu i uzyskaj cenę adekwatną do wartości dostarczanej klientom! Dzięki najskuteczniejszym metodom zarządzania cenami i przychodami zapewnisz firmie nowe możliwości rozwoju i wykorzystasz szanse na dodatkowe zyski.
Kryzys gospodarczy, niepewność rynkowa trwająca od wielu długich miesięcy, nagła i wymuszona konieczność zmiany modeli biznesowych – wyzwania ostatniego roku znacząco utrudniły firmom kreowanie skutecznej polityki cenowej. Dodatkowym zagrożeniem okazała się przyspieszona cyfryzacja biznesu. Nie wszystkie firmy były na nią przygotowane i miały opracowaną strategię działania w wirtualnej rzeczywistości, która rządzi się innymi prawami niż tradycyjne środowisko biznesowe. W tej sytuacji dramatycznie zaostrza się walka o klienta, który poszukuje tańszych ofert.
Skorzystaj z doświadczeń Madhavana Ramanujama, eksperta w zakresie monetyzacji innowacji i kreowania polityki cenowej, i poznaj innowacyjne podejście do pricingu, które uwzględnia nową, cyfrową rzeczywistość biznesową. W czym tkwi jego siła? W wykorzystywaniu nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji i machine learning, oraz analizie informacji o konsumentach, pozwalających określać gotowość klienta do kupna produktu w danej cenie! Dzięki temu z łatwością zidentyfikujesz szanse na dodatkowe zyski, uzyskasz cenę odpowiednią do pełnej wartości produktu i zapewnisz swojej firmie przewagę w trudnych czasach!
Poznaj innowacje pricingowe, które stosują największe firmy i startupy na świecie, w tym jednorożce z Doliny Krzemowej. Twoja firma również może je wykorzystać i odnieść sukces!
Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners
Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”
Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners
Managing Director CEE, Simon - Kucher & Partners
Head of Project Management Office, Tuš, Slovenia
Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic
Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group
Światowy autorytet w zakresie monetyzacji innowacji, architekt sukcesu takich cyfrowych gigantów jak UBER czy LinkedIn. Na co dzień doradza ze swojego biura w Dolinie Krzemowej firmom z listy Fortune 500s oraz globalnym startupom. Poprowadził z sukcesem ponad 250 projektów monetyzacji wprowadziwszy na światowe rynki szereg produktów. Madhavan jest członkiem zarządu oraz partnerem w Simon - Kucher & Partners, firmie uznawanej powszechnie za światowego lidera w doradztwie cenowym.
Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.
Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).
Managing Partner Poland, Simon - Kucher & Partners. Partner zarządzający polskiego oddziału Simon - Kucher & Partners, globalnej firmy konsultingowej uznanej m.in. przez magazyn The Economist za światowego lidera w doradztwie cenowym. Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii, sprzedaży, marketingu oraz zarządzania cenami. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z optymalizacją architektury cen oraz warunków handlowych, zarządzaniem promocjami, dynamicznym ustalaniem cen. Pracował dla klientów sektora handlu detalicznego oraz dóbr konsumenckich na wielu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (realizował projekty m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Rumunii i Rosji).
Managing Director Warsaw, Simon - Kucher & Partners. Dyrektor zarządzający w warszawskim biurze Simon - Kucher & Partners, ekspert w dziedzinie optymalizacji procesów cenowych, wyceny produktów w oparciu o wartość, doskonałości sprzedaży, warunków handlowych, szczególnie w branży B2B. Posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego; zrealizował ponad 100 projektów z zakresu strategii, marketingu oraz cen, w Polsce, Niemczech, Francji, Czechach, Szwecji, Norwegii jak też innych krajach CEE. Wykłada Strategic Price Management na studiach International MBA i Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jest autorem szeregu publikacji. Cyklicznie gości w wydarzeniach krajowych i zagranicznych w charakterze prelegenta.
Head of Project Management Officer, Tuš, Slovenia. Marko Razdevšek jest dyrektorem biura zarządzania projektami w Tuš – jednej z największych sieci handlowych na Słowenii. Na przestrzeni lat zdobył doświadczenie również w sektorze publicznym, bankowym oraz w przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki umiejętnościom z zakresu kontrolingu, zakupów, sprzedaży, legislacji, budżetowania, logistyki oraz zarządzania projektami Marko z powodzeniem współpracował z przedstawicielami holdingów produkcyjnych, klientami i dostawcami w Słowenii i za granicą.
Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic. Miroslav jest odpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii cenowej w sieci ponad 400 aptek w Czechach. Przed dołączeniem do Dr. Max w 2015 roku spędził 10 lat na różnych stanowiskach w obszarze cen i zarządzania przychodami. Przez 3 lata pracował w zarządzaniu przychodami Czech Airlines, gdzie brał udział we wdrażaniu oprogramowania optymalizacyjnego do prognozowania popytu. Kolejne 7 lat spędził w bankowości jako szef cen w Česká spořitelna, należącej do grupy Erste - największego banku w Czechach. Miroslav posiada tytuł magistra statystyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Pradze. Brał udział w licznych konferencjach i seminariach cenowych.
Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group. Filip jest odpowiedzialny za pricing, Sales Excellence i B2B Marketing na poziomie grupy.
09.30 – 10.00
Webinarium networkingowe
10:00 - 10:30
Przerwa
10.30 - 10.40
Studio ICAN + przywitanie uczestników konferencji
10.40 - 11.10
Wartość, cena, marża: nowe relacje w czasach po COVID-19
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute
11.10 - 11.20
Sesja Q&A
11.20 - 11:25
Studio ICAN
11:25 - 12:25
Monetizing Innovation: Achieving profitability and sustainable growth from better pricing
Madhavan Ramanujam
Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners
12:25 - 12:30
Studio ICAN
12:30 - 12:40
Przerwa
12:40 - 12:45
Studio ICAN
12:45 - 13:15
[case study] Pricing transformation: a success story by a traditional Slovenian retailer
Marko Razdevšek TUš Slovenia
Head of Project Management Office, Tuš, Slovenia
13:15 - 13:30
Sesja Q&A
13:30 - 13:35
Studio ICAN
13:35 - 14:05
[case study] How to bring pricing to the next level with dynamic solution?
Miroslav Tlustý
Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic
Tomasz Stec
Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners
14:05 - 14:20
Sesja Q&A
14:20 - 14:25
Studio ICAN
14:25 - 14:55
[case study] Potęga pricingu w praktyce: rozwiązania generujące (znaczną) część wzrostu grupy
Filip Marcińczyk
Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group
14:55 - 15:10
Sesja Q&A
15:10 - 15:15
Studio ICAN
15:15 - 15:35
Summary and Conclusions
Tomasz Stec
Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners
Artur Staniec
Managing Director CEE, Simon - Kucher & Partners
15:35 - 15:50
Sesja Q&A
15:50 - 15:55
Studio ICAN
15:55 - 16:15
Sesja Q&A
Madhavan Ramanujam
Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners
16:15 - 16:20
Studio ICAN | Podsumowanie konferencji
1 399,00 zł
netto
1 332,38 zł
netto
1 271,82 zł
netto
1 216,52 zł
netto
Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!
Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.
dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute