ICAN Institute
W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
24 marca 2021, formuła online
Innowacyjne metody kreowania polityki cenowej w niepewnych realiach biznesowych

DIGITAL PRICING

jako narzędzie przewagi w cyfrowej rzeczywistości

DIGITAL PRICING - Madhavan Ramanujam, główny prelegent konferencji

gość specjalny

Madhavan Ramanujam

Światowy autorytet w zakresie monetyzacji innowacji, architekt sukcesu takich cyfrowych gigantów jak UBER czy LinkedIn. Na co dzień doradza ze swojego biura w Dolinie Krzemowej firmom z listy Fortune 500s oraz globalnym startupom. Poprowadził z sukcesem ponad 250 projektów monetyzacji wprowadziwszy na światowe rynki szereg produktów. Madhavan jest członkiem zarządu oraz partnerem w Simon - Kucher & Partners, firmie uznawanej powszechnie za światowego lidera w doradztwie cenowym.

Idea konferencji

Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem..

To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Co stanowi wartość dla konsumenta i jak ją tworzyć w jego świadomości, aby zachęcić go do zakupów? Jak wykorzystywać najnowsze technologie i wiedzę o kliencie do opracowania modelu cenowego?

Odkryj sekret inteligentnego pricingu i uzyskaj cenę adekwatną do wartości dostarczanej klientom! Dzięki najskuteczniejszym metodom zarządzania cenami i przychodami zapewnisz firmie nowe możliwości rozwoju i wykorzystasz szanse na dodatkowe zyski.

Dowiedz się więcej…

Pobierz naszą broszurę aby dowiedzieć się więcej!

Oferta
wartości

Cel konferencji
  • Opracowanie skutecznego modelu pricingowego w dobie kryzysu
  • Adaptacja polityki cenowej do realiów spowolnienia gospodarczego
  • Zwiększenie zysków dzięki wykorzystaniu cyfrowych kanałów
Kto skorzysta?
  • Prezesi i właściciele firm poszukujący nowych możliwości wzrostu firm
  • Dyrektorowie odpowiedzialni za finanse, sprzedaż i marketing
  • Menedżerowie wpływający na procesy rozwoju biznesu na rynku
Dlaczego warto?
  • Poznasz najlepsze praktyki z Polski i ze świata w zakresie tworzenia polityki cenowej. Dowiesz się, jak wdrażać je w Twojej firmie, by osiągnąć przewagę konkurencyjną w trudnych czasach!
Problem

W czasie pandemii wiele firm musiało przenieść swoją działalność do Internetu, gdzie panuje jeszcze większa zmienność i dynamika cen. Skuteczny pricing w cyfrowej rzeczywistości wymaga zupełnie nowego podejścia niż to, które stosowaliśmy do tej pory!

Kryzys gospodarczy, niepewność rynkowa trwająca od wielu długich miesięcy, nagła i wymuszona konieczność zmiany modeli biznesowych – wyzwania ostatniego roku znacząco utrudniły firmom kreowanie skutecznej polityki cenowej. Dodatkowym zagrożeniem okazała się przyspieszona cyfryzacja biznesu. Nie wszystkie firmy były na nią przygotowane i miały opracowaną strategię działania w wirtualnej rzeczywistości, która rządzi się innymi prawami niż tradycyjne środowisko biznesowe. W tej sytuacji dramatycznie zaostrza się walka o klienta, który poszukuje tańszych ofert.

Rozwiązanie

Sięgnij po rozwiązania stosowane przez największe firmy Doliny Krzemowej i wykorzystaj siłę cyfrowego pricingu do budowania przewagi konkurencyjnej! Te doświadczenia mogą wykorzystać firmy zarówno z „nowych” branż, jak i z tych bardziej tradycyjnych! Nowe realia dotyczą każdego!

Skorzystaj z doświadczeń Madhavana Ramanujama, eksperta w zakresie monetyzacji innowacji i kreowania polityki cenowej, i poznaj innowacyjne podejście do pricingu, które uwzględnia nową, cyfrową rzeczywistość biznesową. W czym tkwi jego siła? W wykorzystywaniu nowych technologii, w tym sztucznej inteligencji i machine learning, oraz analizie informacji o konsumentach, pozwalających określać gotowość klienta do kupna produktu w danej cenie! Dzięki temu z łatwością zidentyfikujesz szanse na dodatkowe zyski, uzyskasz cenę odpowiednią do pełnej wartości produktu i zapewnisz swojej firmie przewagę w trudnych czasach!

Poznaj innowacje pricingowe, które stosują największe firmy i startupy na świecie, w tym jednorożce z Doliny Krzemowej. Twoja firma również może je wykorzystać i odnieść sukces!

Prelegenci

GOŚĆ SPECJALNY:

Madhavan Ramanajum

Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners

DIGITAL PRICING - Madhavan Ramanujam, gość specjalny

dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”

DIGITAL PRICING - dr Witold Jankowski, Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”

Tomasz Stec

Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners

DIGITAL PRICING - Tomasz Stec, Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners

Artur Staniec

Managing Director CEE, Simon - Kucher & Partners

DIGITAL PRICING - Artur Staniec, Managing Director CEE, Simon - Kucher & Partners

Marko Razdevšek

Head of Project Management Office, Tuš, Slovenia

DIGITAL PRICING - Marko Razdevšek, Head of Project Management Office, Tuš, Slovenia

Miroslav Tlustý

Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic

DIGITAL PRICING - Miroslav Tlustý, Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic

Filip Marcińczyk

Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group

DIGITAL PRICING - Filip Marcińczyk, Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group
DIGITAL PRICING - Madhavan Ramanujam, gość specjalny

Madhavan Ramanujam

Światowy autorytet w zakresie monetyzacji innowacji, architekt sukcesu takich cyfrowych gigantów jak UBER czy LinkedIn. Na co dzień doradza ze swojego biura w Dolinie Krzemowej firmom z listy Fortune 500s oraz globalnym startupom. Poprowadził z sukcesem ponad 250 projektów monetyzacji wprowadziwszy na światowe rynki szereg produktów. Madhavan jest członkiem zarządu oraz partnerem w Simon - Kucher & Partners, firmie uznawanej powszechnie za światowego lidera w doradztwie cenowym.

DIGITAL PRICING - dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie

dr Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”, jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

DIGITAL PRICING - Tomasz Stec, Managing Partner Poland, Simon - Kucher & Partners

Tomasz Stec

Managing Partner Poland, Simon - Kucher & Partners. Partner zarządzający polskiego oddziału Simon - Kucher & Partners, globalnej firmy konsultingowej uznanej m.in. przez magazyn The Economist za światowego lidera w doradztwie cenowym. Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii, sprzedaży, marketingu oraz zarządzania cenami. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z optymalizacją architektury cen oraz warunków handlowych, zarządzaniem promocjami, dynamicznym ustalaniem cen. Pracował dla klientów sektora handlu detalicznego oraz dóbr konsumenckich na wielu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (realizował projekty m.in. w Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, Rumunii i Rosji).

DIGITAL PRICING - Artur Staniec, Managing Director Warsaw, Simon - Kucher & Partners

Artur Staniec

Managing Director Warsaw, Simon - Kucher & Partners. Dyrektor zarządzający w warszawskim biurze Simon - Kucher & Partners, ekspert w dziedzinie optymalizacji procesów cenowych, wyceny produktów w oparciu o wartość, doskonałości sprzedaży, warunków handlowych, szczególnie w branży B2B. Posiada ponad 15 lat doświadczenia zawodowego; zrealizował ponad 100 projektów z zakresu strategii, marketingu oraz cen, w Polsce, Niemczech, Francji, Czechach, Szwecji, Norwegii jak też innych krajach CEE. Wykłada Strategic Price Management na studiach International MBA i Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jest autorem szeregu publikacji. Cyklicznie gości w wydarzeniach krajowych i zagranicznych w charakterze prelegenta.

DIGITAL PRICING - Marko Razdevšek, Head of Project Management Officer, Tuš, Slovenia

Marko Razdevšek

Head of Project Management Officer, Tuš, Slovenia. Marko Razdevšek jest dyrektorem biura zarządzania projektami w Tuš – jednej z największych sieci handlowych na Słowenii. Na przestrzeni lat zdobył doświadczenie również w sektorze publicznym, bankowym oraz w przemyśle motoryzacyjnym. Dzięki umiejętnościom z zakresu kontrolingu, zakupów, sprzedaży, legislacji, budżetowania, logistyki oraz zarządzania projektami Marko z powodzeniem współpracował z przedstawicielami holdingów produkcyjnych, klientami i dostawcami w Słowenii i za granicą.

DIGITAL PRICING - Miroslav Tlustý, Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic

Miroslav Tlustý

Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic. Miroslav jest odpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii cenowej w sieci ponad 400 aptek w Czechach. Przed dołączeniem do Dr. Max w 2015 roku spędził 10 lat na różnych stanowiskach w obszarze cen i zarządzania przychodami. Przez 3 lata pracował w zarządzaniu przychodami Czech Airlines, gdzie brał udział we wdrażaniu oprogramowania optymalizacyjnego do prognozowania popytu. Kolejne 7 lat spędził w bankowości jako szef cen w Česká spořitelna, należącej do grupy Erste - największego banku w Czechach. Miroslav posiada tytuł magistra statystyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Pradze. Brał udział w licznych konferencjach i seminariach cenowych.

DIGITAL PRICING - Filip Marcińczyk, Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group

Filip Marcińczyk

Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group. Filip jest odpowiedzialny za pricing, Sales Excellence i B2B Marketing na poziomie grupy.

Program
Konferencji

09.30 – 10.00

Webinarium networkingowe

10:00 - 10:30

Przerwa

10.30 - 10.40

Studio ICAN + przywitanie uczestników konferencji

10.40 - 11.10

Wartość, cena, marża: nowe relacje w czasach po COVID-19

DIGITAL PRICING - dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute

11.10 - 11.20

Sesja Q&A

11.20 - 11:25

Studio ICAN

11:25 - 12:25

Monetizing Innovation: Achieving profitability and sustainable growth from better pricing

DIGITAL PRICING - Madhavan Ramanujam

Madhavan Ramanujam
Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners

12:25 - 12:30

Studio ICAN

12:30 - 12:40

Przerwa

12:40 - 12:45

Studio ICAN

12:45 - 13:15

[case study] Pricing transformation: a success story by a traditional Slovenian retailer

DIGITAL PRICING - Marko Razdevšek TUš Slovenia

Marko Razdevšek TUš Slovenia
Head of Project Management Office, Tuš, Slovenia

13:15 - 13:30

Sesja Q&A

13:30 - 13:35

Studio ICAN

13:35 - 14:05

[case study] How to bring pricing to the next level with dynamic solution?

DIGITAL PRICING - Miroslav Tlustý, Dr. Max Czechy

Miroslav Tlustý
Head of Pricing, Dr. Max, Czech Republic

DIGITAL PRICING - Tomasz Stec

Tomasz Stec
Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners

14:05 - 14:20

Sesja Q&A

14:20 - 14:25

Studio ICAN

14:25 - 14:55

[case study] Potęga pricingu w praktyce: rozwiązania generujące (znaczną) część wzrostu grupy

DIGITAL PRICING - Filip Marcińczyk, eBay Classifieds Group

Filip Marcińczyk
Global Commercial Excellence Director, eBay Classifieds Group

14:55 - 15:10

Sesja Q&A

15:10 - 15:15

Studio ICAN

15:15 - 15:35

Summary and Conclusions

DIGITAL PRICING - Tomasz Stec

Tomasz Stec
Managing Partner CEE, Simon - Kucher & Partners

DIGITAL PRICING - Artur Staniec

Artur Staniec
Managing Director CEE, Simon - Kucher & Partners

15:35 - 15:50

Sesja Q&A

15:50 - 15:55

Studio ICAN

15:55 - 16:15

Sesja Q&A

DIGITAL PRICING - Madhavan Ramanujam

Madhavan Ramanujam
Board Member and Partner, Simon - Kucher & Partners

16:15 - 16:20

Studio ICAN | Podsumowanie konferencji

Cennik

Cena standardowa
dla jednej osoby

1 399,00

netto

Zgłoś udział »

Cena ze zniżką 5%
dla 3 lub 4 osób

1 332,38

netto

Zgłoś udział »

Cena ze zniżką 10%
dla 5, 6 lub 7 osób

1 271,82

netto

Zgłoś udział »

Cena ze zniżką 15%
dla 8 i więcej osób

1 216,52

netto

Zgłoś udział »

Partner Klubu Elite Leadership Program

dr Irena Eris

Partner

Gwarancja korzyści

Jeśli po zakończeniu konferencji uznają Państwo, że omawiane techniki nie mają zastosowania w Państwa przypadku bądź mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące jakości prowadzenia konferencji lub towarzyszących jej materiałów, oferujemy całkowity zwrot kosztów uczestnictwa!

Dlatego z uczestnictwem w konferencji nie wiąże się żadne ryzyko, a tylko możliwość osiągnięcia wymiernych korzyści w postaci praktycznych umiejętności oraz nowych rozwiązań w firmie.

dr Witold Jankowski - redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski - redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska

dr Witold Jankowski
Prezes ICAN Institute