10. EDYCJA
To cykl 4 konferencji dla liderów chcących poznawać najnowsze koncepcje zarządzania ludźmi i organizacjami oraz doskonalić swoje przywództwo. Od 10 lat łączymy przedstawicieli polskiego biznesu ze światowymi ekspertami i tworzymy inspirującą przestrzeń do wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk. Przed pandemią zapełnialiśmy całe sale konferencyjne, a dziś spotykamy się online, by rozmawiać o aktualnych wyzwaniach i skutecznych sposobach radzenia sobie z nimi.
Każda firma, niezależnie od branży i wielkości, stoi przed wyzwaniem mającym kluczowe znaczenie dla jej dalszego rozwoju. Chcąc skutecznie konkurować w cyfrowym świecie pełnym nagłych zmian, musi wykształcić liderów gotowych do przewodzenia w nieprzewidywalnym środowisku biznesowym. Jakie kompetencje są niezbędne, by wygrywać? Jakich narzędzi potrzebują liderzy?
Każda firma, niezależnie od branży i wielkości, stoi przed wyzwaniem mającym kluczowe znaczenie dla jej dalszego rozwoju. Chcąc skutecznie konkurować w cyfrowym świecie pełnym nagłych zmian, musi wykształcić liderów gotowych do przewodzenia w nieprzewidywalnym środowisku biznesowym. Jakie kompetencje są niezbędne, by wygrywać? Jakich narzędzi potrzebują liderzy?
Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i biogramy prelegentów.
Tylko 4 sesje pozwolą poznać najnowsze trendy w zarządzaniu i przywództwie. Każda nowa edycja programu to aktualne tematy, nowi światowi eksperci, a przede wszystkim szansa na rozwój i sukces.
Tematy sesji starannie wybieramy w odpowiedzi na bieżące zmiany rynkowe i głos naszych uczestników – wykorzystujemy do tego badania i analizy rynku naszej jednostki badawczej.
2 grudnia 2021
(dostępne nagranie)
3 lutego 2022
(dostępne nagranie)
2 marca 2022
(dostępne nagranie)
6 kwietnia 2022
(dostępne nagranie)
Poznasz przełomowe metody i tajniki zarządzania od światowych ekspertów i praktyków biznesu. To wiedza, którą będziesz mógł wdrożyć w swojej organizacji już następnego dnia!
Zdobędziesz nowe pomysły na rozwój biznesu i turbodoładowanie swojej kariery. Zainspirujesz się doświadczeniami światowych ekspertów i innych liderów.
Wymienisz się spostrzeżeniami z prezesami, dyrektorami i kluczowymi menedżerami reprezentującymi najlepsze firmy w Polsce.
Uzyskasz rozpoznawalny na rynku certyfikat, sygnowany marką ICAN Institute. Potwierdzi on zdobyte umiejętności oraz pozytywnie wpłynie na Twoją markę osobistą lidera, który stawia na ciągły rozwój i podnosi swoje kompetencje.
Otrzymasz dodatkowe materiały, w tym: notatki, raporty specjalne, nagrania wywiadów z prelegentami oraz wybrane ebooki biznesowe.
Ich celem jest wypracowane modelu przywództwa w skali całej organizacji. Chcą by postawy i wartości liderskie wpisywały się w ogólną strategię i wizję rozwoju firmy.
Dla przedsiębiorców, którzy chcą nabyć umiejętności miękkie z zakresu przywództwa, zatrudniać właściwych ludzi i zwiększyć konkurencyjność organizacji na rynku.
Dla osób na kierowniczych stanowiskach, które są odpowiedzialne za zespoły i całe działy. Chcą zdobyć narzędzia do skutecznego zarządzania ludźmi i ich pracą oraz do budowania zespołów.
Doświadczenia pandemii były trudnym testem dla liderów, podczas którego pracownicy zweryfikowali umiejętności i wiarygodność swoich przełożonych. Jakie więc cechy i zachowania przywódcy sprawiają, że jest on autentyczny i skuteczny nawet w najtrudniejszych momentach?
Liderzy muszą szybko i sprawnie reagować na nieoczekiwane zmiany rynkowe. Wymaga to aktualizowania na bieżąco priorytetów i procesów w firmie. Dowiesz się, jak pogodzić zwinność i adaptacyjność ze spójnością działań i ogólną strategią firmy.
Biznesowa zmienność i balansowanie między klientocentryzmem i potrzebami pracowników to główne wyzwania w budowaniu kultury organizacyjnej, która będzie napędzała rozwój firmy i jej innowacyjność, a jednocześnie da poczucie zaufania stabilności.
W obliczu dużej zmienności tradycyjne zespoły (nawet te dobre!) nie sprawdzają się. Liderzy potrzebują zespołów odpornych na zmiany i gotowych szybko adaptować się do nowych warunków. Jak je budować? Jakie kompetencje, postawy i cechy pracowników są cenne?
Izabela Supeł,
Regional Marketing Director, Central and Eastern Europe, Edenred Polska Sp. z o.o.
Tomasz Pakulski,
członek zarządu, COO, VERCOM SA
Friederike Fabritius,
Neuropsycholog, coach, speaker
Dr Régis Lemmens,
założyciel firmy konsultingowej Sales Cubes
Sprzedaż
Magdalena Pyl
Dyrektor Struktury Sprzedaży
m.pyl@ican.pl
+48 795 576 576
Organizacja i media
Magdalena Bryś
Project Manager
m.brys@ican.pl
+48 664 042 042