W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

SESJA 3 | 2 MARCA 2022

ZESPOŁY TYPU X: KLUCZ DO SUKCESU W USIECIOWIONYM ŚWIECIE

Zmienne środowisko biznesowe premiuje zwinne, odporne zespoły nowej generacji.
Czym różnią się od tradycyjnych zespołów i jak je tworzyć?

Prof. Deborah Ancona

Prof. Deborah Ancona

Wybitna profesor zarządzania i studiów nad organizacją, założycielka MIT Leadership Center w MIT Sloan School of Management. Jej pionierskie badania zaowocowały koncepcji X-Teams jako narzędzia napędzającego innowacje w dużych organizacjach. Prace Ancony koncentrują się również na koncepcji przywództwa rozproszonego oraz na opracowywaniu narzędzi, praktyk i modeli coachingu, które umożliwiają organizacjom wspieranie kreatywnego przywództwa na każdym poziomie. Jest autorką książki „X-Teams: How to Build Teams That Lead, Innovate, and Succeed” (wydanej nakładem Harvard Business School Press) oraz powiązanego artykułu In Praise of the Incomplete Leader opublikowanego w „Harvard Business Review”.

Opis sesji

Czas tradycyjnych zespołów, zamykających się w swoich silosach, dobiegł końca! W obliczu nagłych zmian, konieczności podejmowania szybkich decyzji i rozwiązywania skomplikowanych problemów zespoły nie mogą działać w oderwaniu od siebie. Projekty w organizacji coraz bardziej się zazębiają, co wymaga od pracowników podejścia interdyscyplinarnego.

Dlatego potrzebujemy nowego typu zespołów! Zespoły X są zorientowane na współpracę z innymi działami i tworzą sieć kontaktów wewnątrz i na zewnątrz firmy, co pozwala im podchodzić do wyzwań w innowacyjny sposób. Dzięki współpracy zespoły X sprawnie wykorzystują okazje biznesowe i realizują zadania, które byłyby niemożliwe do osiągnięcia w ramach tradycyjnego zespołu.

Dzięki tej sesji dowiesz się:

Jak zmienia się rola zespołów w usieciowionym świecie?
Na czym polegają zespoły X (X-teams) i czym się różnią od tradycyjnych zespołów?
Jak budować X-Teams – jakie postawy i umiejętności członków takiego zespołu są niezbędne?
Jakie rodzaju kompetencji przywódczych na wszystkich szczeblach organizacji wymagają zespoły X?
Jakie są elementy modelu 4C przewodzenia w zmiennym środowisku biznesowym?

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz bezpłatne materiały

Broszura cyklu

Broszura cyklu

Poznaj szczegółowo merytorykę całego cyklu, tematy i biogramy prelegentów.

Pobierz broszurę

Cztery konferencje ze światowymi autorytetami przywództwa, dzięki którym staniesz się liderem, jakiego potrzebują Twoi ludzie!

Sesja 3: Zespoły typu X

Zgłoś udział

Cykl Elite Leadership Program

Zgłoś udział

Witold Jankowski

Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „MIT Sloan Management Review Polska” i „ICAN Management Review Polska”

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Anna Łakomy

Anna Łakomy

Dyrektor Diagnostyki i Zarządzania Wiedzą, ICAN Institute

Jest certyfikowanym konsultantem i trenerem NeuroColor. Specjalizuje się w badaniach tożsamości. Swoje doświadczenie zbierała zarządzając międzynarodowymi projektami badawczymi o mieszanych metodologiach, budując relacje z kluczowymi klientami i w product managemencie. Od 2017 roku jest odpowiedzialna za rozwój linii diagnostycznej w dziale projektów consultingowych ICAN.

Ukończyła socjologię w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych oraz PR i Marketing - na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też stypendystką Northeastern Illinois University w Chicago i doktorantką na Uniwersytecie Complutense w Madrycie.

Wojtek Mendyka

Wojtek Mendyka

CEO Meaning Makers

Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.