8 lutego 2022 r.
godz. 11.00
czas trwania
ok. 60 minut
Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)
W czasie nagłych zmian liderzy wraz ze swoimi zespołami muszą szybko podejmować decyzję oraz rozwiązywać niestandardowe problemy. To sytuacje, które wymagają nowych sposobów działania. Aby na nie skutecznie odpowiadać, potrzebne są zespoły z podejściem interdyscyplinarnym.
To czas na rezygnację z tradycyjnych zespołów na rzecz X-teamsów! Jak stworzyć zespół zorientowany na współpracę z innymi działami? Jak zbudować porozumienie w zespole?
Jest certyfikowanym konsultantem i trenerem NeuroColor. Specjalizuje się w badaniach tożsamości. Swoje doświadczenie zbierała zarządzając międzynarodowymi projektami badawczymi o mieszanych metodologiach, budując relacje z kluczowymi klientami i w product managemencie. Od 2017 roku jest odpowiedzialna za rozwój linii diagnostycznej w dziale projektów consultingowych ICAN.
Ukończyła socjologię w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych oraz PR i Marketing - na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też stypendystką Northeastern Illinois University w Chicago i doktorantką na Uniwersytecie Complutense w Madrycie.
W czasie nagłych zmian liderzy wraz ze swoimi zespołami muszą szybko podejmować decyzję oraz rozwiązywać niestandardowe problemy. To sytuacje, które wymagają nowych sposobów działania. Aby na nie skutecznie odpowiadać, potrzebne są zespoły z podejściem interdyscyplinarnym.
To czas na rezygnację z tradycyjnych zespołów na rzecz X-teamsów! Jak stworzyć zespół zorientowany na współpracę z innymi działami? Jak zbudować porozumienie w zespole?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!
Jest certyfikowanym konsultantem i trenerem NeuroColor. Specjalizuje się w badaniach tożsamości. Swoje doświadczenie zbierała zarządzając międzynarodowymi projektami badawczymi o mieszanych metodologiach, budując relacje z kluczowymi klientami i w product managemencie. Od 2017 roku jest odpowiedzialna za rozwój linii diagnostycznej w dziale projektów consultingowych ICAN.
Ukończyła socjologię w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych oraz PR i Marketing - na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też stypendystką Northeastern Illinois University w Chicago i doktorantką na Uniwersytecie Complutense w Madrycie.